LPG : Αξίζει όλη η «βαβούρα»;

LPG : Αξίζει όλη η «βαβούρα»;


Είμαστε σίγουροι πως όσοι διαβάζεται αυτή τη στιγμή τούτες εδώ τις γραμμές, έχετε καταναλώσει πολλές ώρες και πολύ σκέψη για τον τίτλο μας. Στόχος και σκοπός μας, μέσα στις επόμενες γραμμές είναι να βοηθήσουμε να πάρετε την σωστή απόφαση.

Αν και ζούμε στην εποχή που τα ΜΜΕ ασχολούνται με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, εμείς θα σας μιλήσουμε αντικειμενικά και βάση το συμφέρον σας. Ναι. Όντως η ηλεκτρική μετακίνηση είναι το μέλλον. Αλλά πόσο κοντά είναι αυτό το μέλλον; Με το χέρι στην καρδιά θα σας πούμε πως η 20ετία είναι το αισιόδοξο σενάριο. Και δεν θα μπούμε στο τεχνολογικό κομμάτι της ανάπτυξης. Ας το αφήσουμε αυτό στους επιστήμονες, που κάνουν την έρευνα.

Σήμερα αγαπητέ μου αναγνώστη, ο καταναλωτής πρέπει και του συνιστούμε να κοιτάει μόνο το συμφέρον του. Και μάλιστα το άμεσο συμφέρον του. Και το LPG (Liquefied Petroleum Gas) αφήνει κέρδος στην τσέπη σου. Πλέον είμαστε σε ένα τέτοιο τεχνολογικό επίπεδο όπου υπάρχουν στατιστικά στοιχεία. Και όπου υπάρχουν στατιστικά στοιχεία, αφήνουμε την θεωρία στην άκρη.

Σήμερα η διαφορά στην λιανική τιμή του LPG με την Αμόλυβδη Βενζίνα είναι περίπου 40%, με το LPG να κερδίζει αυτή τη μάχη κατά κράτος. Τα νέα σύγχρονα συστήματα LPG έχουν φέρει την ποσοτική κατανάλωση στα ίσα, γιατί η αλήθεια είναι πως 2-3 χρόνια πίσω τα συστήματα LPG είχαν μεγαλύτερη ποσοτική κατανάλωση. Για το 2018 σημειώσατε «Χ». Είναι δεδομένο ότι η αλματώδης εξέλιξη των συστημάτων αλλά και της υποδομής των εγκαταστατών, έφερε την πλήρη εξάλειψη όλων των «παιδικών ασθενειών»

Συνεχίζουμε λοιπόν με αλήθειες. Το μοναδικό αρνητικό του LPG είναι το αρχικό κόστος τοποθέτησης και αγοράς. Κάτι που πλέον όμως είναι σε άκρως λογικό και προσβάσιμα επίπεδο για την μέση Ελληνική οικογένεια. Ένα μέσο αυτοκίνητο κάνει περίπου 10.000 χλμ το χρόνο. Χωρίς να θέλω να σας ταλαιπωρήσω με τα Μαθηματικά σας, λέω με ακρίβεια χιλιοστού πως το αρχικό κόστος τοποθέτησης, θα το έχετε γλυτώσει σε λιγότερο από έξη μήνες.  Ακόμα ένας πόντος τελικά για το LPG.

Για το τέλος κρατήσαμε ακόμα μια αλήθεια, για την ερώτηση, θα έχει προβλήματα το μοτέρ μου; Με την σωστή συντήρηση και την πιστή ακολουθία των οδηγιών, δεν θα έχετε κανένα απολύτως πρόβλημα. Όπως προ είπαμε, το LPG συστήματα, πλέον έχουν ξεπεράσει όλα τους τα μικροπροβλήματα που είχαν. Σας βεβαιώνουμε με το χέρι στην καρδιά, πως η τεχνολογία των συστημάτων εμφανίζει αλματώδη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, χάρη στην ανάπτυξη συστημάτων που είναι πλήρως αυτοματοποιημένα, τα οποία ενσωματώνουν ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου οι οποίες αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο την μέγιστη εξοικονόμηση και την απόλυτη προστασία του κινητήρα.

Μην φοβάστε. Ρωτήστε και ας θεωρείτε πως γίνεστε «ενοχλητικοί». Είναι χαρά μας να σας δείξουμε και να αποδείξουμε τις γνώσεις μας.

Ο Δεκάλογος της σωστής τοποθέτησης LPG

  1. Να επιλέγεται για την εγκατάσταση του συστήματος νόμιμο συνεργείο πάντα σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική νομοθεσία, ώστε να μην έχετε απρόοπτα.
  2. Ο κάτοχος του αυτοκινήτου να ενημερώνεται από τον εγκαταστάτη για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της υγραεριοκίνησης.
  3. Να γίνεται ενημέρωση από τον εγκαταστάτη για τον τρόπο λειτουργίας του LPG και τις μεθόδους της σωστής συντήρησης.
  4. Ο κάτοχος του αυτοκινήτου να ζητά τη γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας.
  5.  Ελέγξτε την προέλευση του κιτ υγραερίου που θα εγκαταστήσετε, ώστε να διαθέτει όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές.
  6. Να απαιτεί από το ΚΤΕΟ (μετά την εγκατάσταση του LPG) σχολαστικό Τεχνικό Έλεγχο.
  7. Να τηρούνται τα μέτρα και οι οδηγίες ασφαλείας και οι προβλεπόμενοι οπτικοί έλεγχοι.
  8. Να γίνεται μέριμνα για την επισκευή πιθανών βλαβών – δυσλειτουργιών.
  9. Να μην αφήνετε το όχημά σας, ΠΟΤΕ χωρίς βενζίνη.
  10. Αφού παραλάβετε το αυτοκίνητό σας, κάντε μόνοι σας κάποια δοκιμή. Αν παρατηρήσετε την παραμικρή δυσλειτουργία, πείτε το στον εγκαταστάτη (για παράδειγμα, ελέγχουμε αν ο κινητήρας λειτουργεί εύρυθμα σε όλο το φάσμα των στροφών χωρίς «κομπιάσματα»).

Comments are closed.